Så kan det gå.

So loud, the voices of all my doubts. Telling me to give up, to pack up and leave town



Förlåt för den dåliga uppateringen.. Men som sagt, det är ju sommar! Jag försöker undvika min 30gradiga lägenhet så mycket det bara går. Den senaste veckan har jag varit hemma max några timmar. Det blir lätt så här då. Men en mindre vacker dag, när det spöregnar och åskar, då ska jag lägga upp lite bilder från mina sommaräventyr :) Men tills dess ska jag bara leva, busa, leka och njuta! Det tycker jag du också borde göra, sitt inte inne vid datorn nu, ut i solen!

..Okej nu är det kanske inte så mycket sol. Det är faktiskt dags att sova. Hur nu det ska gå i denna värme, haha xS Det får bara gå. För Mela är supertrött och ska jobba i morron. Puss och god natt ♥ Nu vet ni att jag lever i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0