Blää

Jag har varit lite seg när det gäller bloggandet idag, jag ber om ursäkt. Tänkte i alla fall skriva ett kort inlägg innan det är dags för sängen.. Idag har jag jobbat och det har gått jättebra. Har till och med varit lite långtråkigt stundtals. Slapp i alla fall att vara själv, men nu ska jag vara ensam fyra dagar framåt. Aja, det får gå helt enkelt. Får tänka på min långledighet (sex dagar)!!

Är det något jag ska hinna med innan fredag då.. Nja, typ träna kanske! Var faktiskt ute och sprang nu ikväll! Duktigt långt för att vara Mela kan jag säga. Sprang runt gästgivarhagen och lite till. Vet inte exakt hur långt eller hur lång tid det tog. Jag skiter i såna där detaljer. Huvudsaken är väl att man rör på sig förfan? ;) I morron blir det kanske en liten stund på orbitreken på morgonen skulle jag tro..

.. om jag nu inte somna om och vaknar vid nio och kommer på att jag börjar om en timme! Nee nu ska jag gå och lägga mig bara för det, så att jag orkar upp skapligt i morron.

Puss o kram o natti natt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0