Det var det det

Då var man hemkommen från.. "där ute". Marcus, kusin och jag har suttit och snackat lite hos mig en stund, och sedan åkte kusin hem och Marcus och jag drog ner till Källängen för att kolla läget. Det var ju inte mycket att hänga i granen kan jag säga.. De som var där (väldigt få) var kanske typ högstadieelever. Den nivån var det. Nej så vi gick vidare, men lite kul var det att jag träffade på folk som jag inte sett på 5 år. Känner ju knappt igen dom! :)

Vi gick i alla fall förbi Harrys för att se om det hände något där. Och det var ju såklart där alla studenter hängde. Trots att de flesta kanske var.. ja 19 åringar så fanns det även folk i min ålder där (nu låter jag jättegammal haha) men det hade faktiskt varit kul att gå in. Men jag betalat inte 100 spänn för att gå in och hänga i 40 minuter. Fick haffa tag i dom som kom ut för att röka istället ;P

Det var kanske ingen kväll att minnas, men jaa det kunde ju varit värre. Nu blir det inte att festa förrän midsommar, om jag ens kommer festa till det hårt ens då. Jag ska ju jobba hela midsommarhelgen, så det blir lugnt. I morron ska jag mest packa! Ja träna och packa är nog det som står på schemat. Och hämta ut biljetter till tåget på söndag. Åh vad jag längtar. Speciellt till måndag, för då ska jag vara både i Malmö och Göteborg på en och samma dag!

Mina två favoritstäder -här kommer jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0