En liten uppdatering..

.. kanske skulle vara på sin plats va? ;) Såå vad har jag gjort i midsommar då.. Jo jag har jobbat, och jobbar dessvärre i morron också. Längtar verkligen tills det drar igång på riktigt nu, för sista veckan har varit sinnessjukt tråkig måste jag säga ;/ Men redan nästa vecka ska det bli mer folk i parken om dagarna, yay!

Till midsommarfirandet då. Jag hann faktiskt med att festa lite trots att jag jobbat så mycket. Igår efter jobbet kom Krippa och Tobbe och hämtade upp mig. Vi åkte ut till en herrgård där alla andra var, alltså ett gäng med vänner. Riktigt trevligt med bra sällskap, grillat, sång, brännboll och drinklekar. Lyckat värre!

Grillat blev det även i torsdags när jag spenderade kvällen/natten hemma i Hultsfred. Det är också en av anledningarna att jag inte uppdaterat på några dagar :P Först var min baby här, sedan var jag hemma och igår var det ju midsommar. Vem sitter vid en dator då liksom? Men nu är jag här! Och snart kan jag vila ut.

Två dagars ledighet känner jag att jag behöver! Nu mer än någonsin. Är helt slut i kroppen. Just nu är det iofs inte så konstigt om jag är trött. Jag och Marcus var ute och gick och sprang i mer än en timme förut! Fy fan vad duktig jag kände mig efterråt alltså! Nu har jag garanterat bränt bort den där våfflan och glassen..

Att lägga sig i sängen och läsa en bok skulle inte sitta helt fel nu. Så får det bli! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0