Grillmys i parken

Det har varit en riktigt bra kväll! Jag och Malört har varit i Källängen och grillat, hur gott som helst! ;D


Det blev både majskolvar, lök, Malört åt ett par köttbitar och min lilla korv ligger där i mitten x)


Där kan ni se hur jag pillar lite på min korv. Man vill ju inte att den ska brännas.


Sedan högg vi in! Korv med bröd och potatissallad till det -tummen upp-


Malört blev helt till sig när hon fick mat! Kolla blicken ;) Kunde tro hon inte ätit på år och dar.


Efter maten (och däremellan) blev det grillade marsmallows också, hur gott som helst!


Det syns lite dåligt, men jag hade iaf marsmallows runt hela munnen sen xD

Det var trevligt med en grillkväll i parken med min bästa vän. Det kommer definitivt att bli en repris på den ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0