Min lediga dag

Här kommer dagen i bilder. Helt enkelt :)






Haha jag vet att jag det var ett misslyckat hopp, att jag är blek som en jag-vet-inte-vad, och att jag ser ut som en strandad val. Men orka bry sig! Jag har varit ledig idag, och det kunde inte varit en bättre dag. Med perfekt väder (varken för varmt eller kallt på något plan), jag fick umgås med hela min familj, plus kusin som jag saknat väldigt mycket! Dessutom har vi ätit grillat. Hur bra som helst ♥

Det var nästan tråkigt att åka hem till Vimmerby. Inte till en tom lägenhet dock, för mina bebisar hade väntat på mig :D Jag lät dom springa lite på golvet en stund, och sedan har jag tvättat. Nu blir det att hänga upp tvätten och i morron är det jobb som gäller igen. Sedan personalfest på det, skoj!

Jag älskar sommaren - då händer det något nästan jämt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0