Om så bara för en dag



Kul att mitt Photoshop inte funkar som det ska! Har kanske suttit en halvtimme och bara stört mig på det. Nee men i alla fall. Här sitter jag och dricker öl och är hungrig som fan. Åt bara frukost tidigare idag, och orkar inte laga mat. Så funderar starkt på att sticka ner till stan och köpa mig något. Undrar förresten om matvagnarna i Källängen har öppnat än..

Nu på eftermiddagen cyklade jag ner till stan och shoppade lite på Cubus och sedan tittade jag på när studenterna åkte på sina flak runt torget. Åhhh vilken underbar känsla ju. Just för att man minns hur sjukt roligt det var när man själv tog studenten. Kan knappt fatta att det var 5 jävla år sedan! Shit vad tiden går fort! Tänk om kunde spola tillbaka tiden..

Ikväll blir det fest, och det lär vara en massssa studenter ute. Men det är kul! Åhh jag är så glad för dom jävlarna ;) Min student var en utav dom roligaste dagarna ever. Eller hur då Malört? :D Jag hade nog gjort vad som helst för att vara där igen. Som sagt: en tidsmaskin, ge mig? Darren kanske kan lära mig hur man bygger en.

So I travel on, beyond the stars, at one hundred and eighty-six thousand miles per second I can fly. Forward a few years. To two thousand and five, I caught a glimpse of the sky.

Jo men tjena.

Nej nu ska jag bege mig ner till centrum och hämta min cykel som står parkerad vid Konsum. Fick skjuts hem av bror och Ejik förut <3 Hoppas man ser dom ikväll. Lär vara en hel del folk man känner säkert. Kul! Men innan dess blir det lite foder och vätska som sagt. Puss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0