Onsdagsfull



Kom för en stund sedan hem från Harrys. Det blev en riktigt trevlig kväll, trots att jag tidigare inte var så pepp på fest eller så. Men som tur var traskade jag och Marcus upp till Vidar och gjorde dom sällskap där. Drack vin och snackade med en massa härliga människor! :) Helt plötsligt blev jag sugen på att gå ut i alla fall. Så blev det..

Det var ganska lagom med folk på Harrys, och karaoken var i full gång när vi kom. Men det dröjde inte länge innan vi tröttnade och gick ut och satte oss. Satt och snackade en bra stund, tills jag inte pallade sitta i röken nå mer utan bara ville hem och sova. Och här sitter jag nu. Har inte kommit i säng än, men snart så! Ville bara säga att jag lever.

Det blir lite dåligt med uppdatering nu, då det händer en massa (typ något varenda dag). Det är ju ändå sommar! ;) Så ha överseende. Jag lovar att jag ska slänga in både uppdateringar och bilder lite då och då. Men ha det bra tills vi hörs igen, vilket antagligen blir redan i morron. Då ska jag nog bjuda på några bilder från kvällen....

PUSS ♥


PS: Jag är inte speciellt full, mest lite småonykter. Jag har börjat skärpa mig, och slutat dricka när jag känner att jag borde. Vuxenpoäng där xD Haha Aouch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0