Sommar!!!

Vilket underbart väder vi har fått! Och vilken tur att det höll i sig nu när jag är ledig ett par dagar också! Igår blev det en heldag med min Malört. Först var vi i Nossen och solade och badade (läs: doppade mig litegrann). Sedan cyklade vi hem till mig och släppte ut bebisarna på gräset. Så glada dom blev :) Efter det åt vi mat och sen var det tänkt att vi skulle gå på bio. Men så blev det inte. Vimmerbybio är jävligt dåliga på att skriva ut datum!! Argh... Istället gick vi till Källängen och kollade på beachvolleyboll. Sedan fick det bli en öl och en cider på Harrys innan de stängde.

Tack min vän för en underbar dag ♥




Puss hej!


(btw: Jag höll på att duscha med bh:n på förut xD Någon har inte vaknat än?)


Kommentarer
Postat av: ManuelaPappsen

Så mycket bättre det blev med grå bakgrund. Synd med festivalen....

2010-06-30 @ 10:59:32
URL: http://manuelaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0