En dag i parken

Vilken underbar dag det har varit! :D

Det började med att min vän Malört och jag traskade ner till ALV (jag vill vara där även på mina lediga dagar). Först gick vi och såg en dockteater, och jag överdriver inte när jag säger att vi skrattar minst lika mycket som barnen. Så sjukt kul asså HAHA!

Sedan var vi och såg den helt sinnessjukt braiga sjörövar-föreställningen med Pippi! Jag vet inte huuur många gånger jag sett den, men jag tröttnar aldrig! Är ni på Astrid Lindgrens Värld någon gång kan jag absolut rekomendera att ni ska se den. Det är ett måste!

Sedan åt vi mat på Hamnmagasinet som det så fint heter. Jag åt köttbullar med mos, och Malört åt lax med färskpotatis. Det var en riktigt fin måltid det. Det var ju tänkt att vi skulle äta våffla i "min" lilla stuga efter det, men smeten var tyvärr slut ;O

Just det! Vi åkte så klart "Saltkråkan" också. :) När vi var klara i parken gick vi för att hämta Malörts mammas bil. Så tog vi den hem till mig, där vi släppte ut mina bebisar på gräset och de blev så glada så! ♥ Gud vad de njöt.. Och vi satt i gräset och njöt av solen.

Det har varit en lyckad dag med andra ord! Jag har till och med köpt öl och cider som ska avnjutas ikväll, och resten får man ta nästa helg, då det är ÖLTÄLT här i Vimmerby! Kommer säkert bli lika roligt som förra året ^^ Hoppas vädret håller sig tills dess också!

Nu ska jag göra mig lite mat, och sedan blir det Talang 2010 och en kall en.

Puss på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0