I'm so happy right now

Tänkte att jag skulle slänga in några inlägg ibland, om musik som jag gillar, i vilket sammanhang jag tycker de passar och i vilken sinnesstämning just de låtar framkallar hos mig.

Låter det intressant? Hallå, ni har ju också något att säga till om ;) Det här är ju tänkt att det ska bli min bästa blogg ever!

Well.. just idag då.

Idag är jag happy! Det är så mycket glädje som bubblar i mig, som bara väntar på att få blomma ut i både skratt, fylla, kärlek och annat skoj. Det är nämligen så mycket jag ser fram emot, och jag känner på mig att det kommer bli en supersommar.

Just därför.

Okej, jag återkommer om en stund då.. Sålänge kan jag slänga in en bild som föreställer mig och min älskade pappa, som jag för övrigt saknar väldigt mycket ♥



Jag saknar självklart min mamma också, men vi hade i alla fall en trevlig pratstund på telefon förut ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0