Jag saknar honom.



I fredags träffade jag bland annat min bror på öltältet! Jag ser honom inte alls ofta längre :( Inte mamma eller pappa heller, men då var de också där. Roligt! Det kanske var därför fredagen var mycket roligare än lördagen? Jag vet inte.

Hur som helst blev det en del kramar, lite bugg, skaplig musik, och faktiskt inte så många öl. Jag drack mest cider hela helgen, men det blev inte för mycket av det heller. Har Mela blivit vuxen? Haha ne tror inte det. Men smart? Ja kanske.




Igår hade vi "förfest" på Kina restaurangen här i stan. Vi var ett gäng på 12 pers som var där. Men efter det delade alla på sig, of course ;/ Några stack hem och några av oss gick till öltältet. Vilket var trevligt, men inte mer än så. :)

Idag har jag jobbat med T och det har gått jättebra! Nu måste jag vara ensam i tre dagar till, innan jag går på helg så att säga.. Nåja, det går det med. Ser fram emot lördag redan. Då är det premiärfest i parken! Wohooo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0