Min söndagskväll

Eftersom jag missade Sommarkrysset igår har jag nu sett det på webben. Det var väl mest av tre anledningar jag ville se just det programmet. Dom heter Rabih, Amy och Joshua. Både örongodis och ögongodis ♥ Yummie!

Sen vet jag att Malört satt bänkad igår, för hennes "fru" var ju programledare ;P Haha

Men vad ska jag hitta på nu när det är slut då? Och inget bra på tv är det heller.. Det kanske är så illa att jag måste sova!? Vi får se hur det blir med den saken.

Justja, det var trevligt på beachvolleybollen förut iaf! Jag spelade som sagt inte, utan satt och tittade på. Men det var fler som satt på bänken, så jag hade sällskap :) Sedan blev det kallt så jag drog mig hemåt typ halv nio.

Det var min kväll i stora drag då.

Pussss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0