Musik som: gör mig glad!

That's right. Som jag nämde i förra inlägget tidigare, jag är bara så glad just nu! Och visst finns det inget bättre än att sätta på en riktigt bra, sprudlande låt på högsta volym och.. ja men typ dansa eller nåt då!!?

Här kommer några av mina favoriter. Låtar som både gör mig på bra humör, får mig på ännu bättre humör, och låtar som är bra för själen!

Feel-Good-Låtar helt enkelt!



Advance Patrol ft. Pauline - Välkommen till Malmö

Akon - Don't Matter
Alexia ft. Aquilani A - Uh La La La
Angels & Airwaves - Good Day
Black Eyed Peas - I Gotta Feeling
Chantal Kreviazuk - Weight Of The World
Chris Brown - Forever
Darren Hayes - Casey
Darren Hayes - Fire Inside The Man
Fibes, Oh Fibes! - Don't Stop Me Now
Frida - Dunka Mig Gul & Blå
Hoffmaestro - Highay Man
Iyaz - Replay
Johanna Kurkela - Tuo Se Mulle
Johan Mayer - Your Body Is A Wonderland
Kardinal Offishall ft. Akon - Dagerous
Lovestoned - Rising Girl
Marit Bergman - This Is The Year
Melody Club - The Only Ones
Mika - We Are Golden
Miss Li - Oh Boy
P!nk - Funhouse
Salem Al Fakir - I'm So Happy
Salem Al Fakir - Good Song
Sam - Cold Beer
Those Dancing Days - Those Dancing Days
Wyclef Jean ft. Eve - Your Love
Wyclef Jean ft. Claudette Ortiz - Dance Like This



Kommentarer
Postat av: McAn

Kurkela ! :D

2010-05-22 @ 23:46:11
URL: http://www.forestfamilies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0