Nämen titta!

Det är inte bara en Mela som tar egobilder i ett badrum -det är en Mela som tar egobilder i hennes gamla badrum på Vidar minsann! Det var tider det ;) Närmare bestämt två år sedan.

Seriöst, det känns alltid så konstigt att besöka det där stället. Fast konstigt på ett bra sätt. Nu undrar ni säkert "Vad fan är Vidar!?", jo det är ett bendekollektiv som ALV äger.

Och vad FAN är ALV då undrar ni? Shit vad ni frågar mycket! Haha nerå ;) Det är i alla fall Astrid Lindgrens Värld. Det absolut, utan tvekan - mest roliga och utmanande jobb jag haft!

Jag behöver inte gå in så mycket mer i detalj just nu känner jag. För jag lovar att återkomma till allt som har med den där underbara sagovärlden att göra. Det kommer trots allt vara mitt hem hela sommaren!

Vilken tur att jag älskar mitt jobb ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0