Nu har jag tagit tag i mig själv!

Ja äntligen har jag gjort det! Och så ska det fan fortsätta.. Jag har varit så slö och omotiverad till att träna de senaste månaderna. Fråga mig inte varför. Men nu känner jag att det är dags - på riktigt. Den senaste månaden kan jag faktiskt skylla på att jag varit väldigt förkyld. Men nu finns det typ inga anledningar att inte träna längre! Så idag började jag..

Stod på min orbitrek i 20 min (kände att det räckte för o va första gången på jag-vet-inte-hur-länge). Sedan sprang jag i ett par låtar också ;) Så jag är nöjd med dagens träning! I morron ska jag försöka ställa mig på trampmaskinen 20 min på morgonen också! Bättre att träna på morgonen efter frukost känner jag. På kvällarna har man annat o göra oftast.

Nu ska jag sova lite! Natti natt alla söta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0