10/10 -2010

Haha vad roligt för dom som föds idag. Dom föds ju 101010 xD Snyggt.

Och så till gårdagen då. Det var ju fest i Kims hus. Det var faktiskt riktigt skoj, fast jag drack lite mycket vin kanske. Som tur var började jag dricka vatten också. I början av kvällen kom ett gäng tjejkompisar till Emma, och Emmys två kompisar var redan där. Efter nio ramlade det in ett gäng tyskar som Emma kände, då blev det fullt hus typ. Men som alltid (nästan inga undantag) är ju förfesten roligast. Sen kommer man till det stadiet då alla tappar bort varann. Igår var inget undantag om man säger så.

Hälften av folket försvann ganska fort, och jag stannade kvar med den andra hälften. Efter en stund blev jag dock uttråkad och ville ut, men det ville ju ingen annan. Så jag cyklade iväg själv. När jag kom ner gick jag in på O'Learys och dansade lite, och försökte hitta någon jag kände. Men inte ett enda känt ansikte såg jag, och ingen svarade när jag försökte få tag på dom. :/ Min boyfriend var på ett ställe jag inte hittade till, och min klasskompisar var på Harrys tror jag. Men jag pallade inte betala inträde så jag åkte hem till slut. Världens tråkigaste utgång. :(



Hoppas alla andra hade roligt i alla fall.. Visst är det väldigt stor skillnad på vem man festar med också. De roligaste festerna jag varit på är med det gamla gänget ifrån Hultsfred. Då kände man nästan alla människor på festen och det var sån skön stämning och man kunde slappna av och vara sig själv på ett helt annan sätt. Visst är det kul med fester då man kan lära känna nytt folk också, men det är inte samma sak riktigt. Jag saknar den där tiden..

Speciellt 2007. Det var ett av de bättre åren. Mest för att det hände väldigt mycket i mitt liv det året. Och även om jag bodde hemma hos mamma och pappa i lilla sketna Hultsfred, så har jag ändå de roligaste minnena därifrån. Det var ju liksom hemma hemma. Sedan saknar jag min kusin någon otroligt! För mig är det inte riktigt fest utan honom. Faktiskt. Han är en av mina bästa vänner, och trots vi inte hörs eller ses ofta alls, så tänker jag på honom väldigt mycket. Speciellt när jag är på en fest där jag inte känner så många. Då önskar jag att han var där.

Nej nu får jag sluta vara så sentimental. Jag trivs faktiskt vääldigt bra här i Kalmar. Mycket bättre än jag trodde att jag skulle göra! Och jag har hittat några riktiga guldkorn till kompisar. Jag hoppas att några av dom kan bli vänner för livet! Nu ska jag gå och dricka en massa vatten.. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Så jädra sant som det var sagt. :)

2010-10-10 @ 17:19:01
URL: http://endelavmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0