Baby, core och fredagsmys

Japp, idag är det freeeedag! Fast egentligen kändes det som fredag redan igår. Jag och Kim gick hem till han och gjorde mat, kollade på Idol och myste. Han är för underbar ♥ Om det är möjligt att vara mer kär nu än för tre år sen, då är jag det!

I morse var han tyvärr tvungen att gå till jobbet.. Jag däremot fick sovmorgon, vilket inte var så dumt :) Efter ett ha latat mig i hans säng hela förmiddagen åkte jag hem till mig, och här sitter jag nu. Tänkte gå till gymmet sen, men så frågade Malin om jag ville gå på core med henne, så det ska jag nog göra istället!

Ikväll händer inget spännande vad jag vet, mer än att jag ska se kvalfinalen i Idol, dricka vin och unna mig liiite snacks. Det här får bli min ätardag den här veckan. Jag ska trots allt träna 5 dagar den här veckan. Det är väl godkänt tycker jag? ;)

Jag ser fram emot i morgon! Då har jag en fullspäckad dag :D Jag måste handla, sen blir det träning runt lunch, sedan kommer mamma och pappa och hälsar på ♥ Och på kvällen är det tjejfest hos Lisa! Den festen får jag berätta om på söndag.. Tror det kommer bli grymt kul i alla fall!

Nu ska jag springa in i badrummet och sätta på masken så jag inte skrämmer iväg alla på gymmet sen xP Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0