Lördag igen då

Känns som veckorna går rätt fort nu alltså! Det var ju nyss september, och nu är vi mer än 1 vecka in i oktober.. ;O Well well, jag trivs fortfarande som fisken, skolan går bra osv osv.

Igår vaknade jag hemma hos min älskling, och efter frukost cyklade jag, Stina och Josefin ut till Hansa City. Där gick vi runt i affärer och käkade lunch på IKEA. Det var inte så dumt :) På eftermiddagen tränade jag på Friskis och på kvällen kom Stina och Josefin och Wilma till mig för att se Idol. Vi hade myskväll UTAN godis eller chips. Vi åt gurkstavar med dipp istället! ;)

Idag då.. lördag. Jag har precis kravlat mig upp ur sängen. Känner att en förkylning ligger och gror där, fan! Jag får inte bli sjuk nu. Då kan jag ju inte träna! Tanken är att jag ska gå på ett medelpass i eftermiddag, men jag vet inte om det är så bra när jag känner såhär. Borde kanske vila, och ta nya tag nästa vecka. Men å andra sidan ska jag inte vila ikväll i alla fall. Det är nämligen förfest i Kims hus. Sen blir det säkert utgång.

Fast jag ska försöka ta det lugnt idag, faktiskt.

Mihi vi ses när vi ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0