Bokföring, facebook och trasig lampa.

Jag kanske ska börja ha det som rubrik.. Alltså de tre orden som beskriver dagen bäst. xD Idag har jag i alla fall varit i skolan, där bokföring stod på schemat. Jag börjar bli lite trött i huvet av alla de där konteringarna nu. Som tur är ska vi gå in på lite annat nästa vecka!

När man känner att man har konterat alldeles för mycket så sitter man på facebook (på rasterna asså ;P). Det är lite småkul att sitta längst bak i klassrummet för då ser man, så fort alla sätter på datorerna innan lektionen börjat, hur alla loggar in på facebook haha.

Och apropå ingenting, när jag gick in på toan i morse så hade taklampan gått i tusen bitar. Den som sitter i duschen. Kul jul tänkte jag och gick till skolan. Så när jag kom hem fick jag städa upp det där, och det var ju jätteskoj..inte. När jag ändå höll på torkade jag golvet också.

Då var det äntligen helg igen! För det var ju sååå länge sedan det var helg.. I måndags om jag inte minns fel. xD Det är ganska soft att gå i skolan två dagar i veckan. Men jag känner på mig att det kommer bli lite mer, och lite svårare sen. Plus att vi ska ha LIA i november.

LIA innebär Lärande I Arbete. Då ska jag jobba på en djuraffär i fem veckor. 9-18 varje dag Wohoo! Ne jag tror faktiskt på riktigt att det kommer bli skitkul! :) Bara inte min träning blir lidande. Fast å andra sidan borde det ha blivit en så pass bra rutin vid det laget.

Jag är typ beroende av träning nu. Men ibland måste man vila också, och idag är en sådan dag för mig. Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0