I'm back!

Hej igen! Undrar om jag har några trogna läsare kvar. xD Jag vet inte varför jag slutade blogga. Jag vet heller inte varför jag börjar igen. Men jag fick ett ryck och kände att jag ville skriva ner allt bra som händer nu. För en gångs skull känner jag mig ganska nöjd med mitt liv och de val jag gjort hittills!

Att t.ex. flytta till Kalmar är bland det bästa jag gjort! Jag trivs som fisken här. :) Bättre än jag någonsin trodde. Ibland är det bra att göra något oplanerat. För jag hade faktiskt inte en tanke på att flytta till Kalmar först. Det var Göteborg eller Malmö som lockade mest. Men det finns väl en mening med allt.

Jag har ju faktiskt min underbara pojkvän här i Kalmar också. Hade jag flyttat till andra sidan landet vet jag inte om vi varit tillsammans idag. Fast det har ju ingen betydelse nu, för jag bor ju här - typ tio minuter ifrån honom. ♥

Nu vet ni i alla fall att jag lever! Jag lovar att uppdatera snart igen. Anledningen till att jag bloggar är både för mig själv och för min familj och vänner som bor långt bort. Så jag ska berätta mer om livet här i Kalmar, och om alla upptåg jag hittar på och om min vardag (som främst består av skola och träning). ;)

Puss hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0